5 תשובות
אתם מבינים איל דיכאון עובד?
אנונימית
ח אני הולכת לספר
שואל השאלה:
?^^
אנונימית
אני נכנסתי לדיכאון בגלל הסגר הזה..
בגלל זה אני לא אוכל לחגוג את היום הולדת כי התיכנונים שלי הלכו לפח.
אין סושי אין לצאת עם חברות
במה 500 מטר האלה יעזרו לי.
אפילו לא אכלתי היום בגלל זה.
לא נראה לי שאני אצא מדיכאון.
אנונימית
היו הרבה סיבות ביניהן התעללות נפשית ופיזית בבית מצד אחד ההורים שלי במשך 14 שנה (עכשיו ברוך ה' המצב ממש טוב), בריונות קשה ביסודי ובתיכון, שנאה עצמית מאוד חזקה, חרדה חברתית וחרדה בכללי ועוד דברים אחרים...
מה שעזר לי לצאת מזה זה במקום הראשון הבן זוג שלי שאהב אותי ולימד אותי לאהוב את עצמי יותר מהכל, סוג של דרך חיים מסוימת שהבנתי שעושה אותי מאושרת ובזכותה קיבלתי המון ביטחון, הערכה עצמית ואהבה עצמית והכי חשוב הכוח רצון שלי. ואני באמת מתכוונת לזה הכי שאפשר. כל כך רציתי לצאת מהדיכאון ומהסבל שבזבזו לי את כל הילדות והחלטתי שאני לא הולכת להיות ככה גם אחרי גיל ההתבגרות ונלחמתי כל יום בלי הפסקה במחשבות הרעות ובשנאה העצמית.