14 תשובות
אישה בוגדת
אישה שבוגדת, למרות ששניהם ממש גרועים.
ממתי גבר שוביניסט זה גרוע ? אתן לא מבינות כלום מהחיים שלכן....
אישה שבוגדת.
אישה שבוגדת.
אישה שבוגדת
שואל השאלה:
^^ הכל בסדר בבית?
^^ הכל בסדר בבית?
אישה בוגדת.
בגידה ושובניזים בעיני הם שתי דברים גרועים אין השוואה בכלל אבל לבגוד זה ממש נוראי
אישה בוגדת. איפה ההשוואה פה בכלל?
זה כמו לשאול מה יותר נורא גבר מכה או אישה רוצחת
זה כמו לשאול מה יותר נורא גבר מכה או אישה רוצחת
אישה שבוגדת (או גבר, אבל אין אופציה כזו)
אישה שבוגדת.
אישה שבוגדת.
שניהם מזעזעים בעיניי.
בגידה הרבה יותר גרוע מדעה לא פופולרית או נכונה
אישה שבוגדת כי זה יותר גרוע מלאהוב את המין שלך
באותו הנושא: