3 תשובות
מה פתאום מלחמה, ממש לא.
לשאלה, ההסכם פשוט מבוטל, אבל אני חושב שגם אם נמשיך לספח לדוגמה (שזה היה חלק מההסכם שנפסיק) אז לא באמת יקרא כלום, ההסכם הזה חשוב מאוד גם לאמירויות לא רק לנו אז לא יבטלו אותו כל-כך מהר.
מלחמה?
זה משתנה בין הסכם להסכם.
אז חרא עליו