4 תשובות
כי רובם חושבים שזה יפה כל אחד והטעם.שלו..
אחותי, סבבה אל תאהבי, אבל לא צריך עכשיו להוריד לכל הבלונדיניות. אשמתן שהן נולדו ככה? בכוח מנסה לעלות לבנות עם שיער כהה?
שואל השאלה:
אני לא מנסה להוריד בלונדיניות סליחה אם זה העליב מישהו
אנונימית
שואל השאלה:
dog אני לא מדברת על אחו שנולדנו עם שיער בלונדיני אני מדברת על אלו שצבעו
אנונימית