6 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני לא מכירה אותם כל הבנים שאני עוקבת אחריהם זה סתם כזה של מישהו שעקב והשני החזיר לו עוקב ואין לי שמץ מי הם הם יחשבו שאני מוזרה
אנונימית
אם את לא מדברת עם הבנים בכללי אז איך את יודעת שהבנים שלך בכיתה הם רק אוהבים משחקי מחשב ו"איכס בנות" כמו שאמרת
ואם אפשר לשאול באיזה כיתה אתם?
אם מישהי הייתה כותבת לי לא הייתי חושב שהיא מוזרה, הייתי אוהב את זה, לוקח את זה כמחמאה ומעריך את העובדה שהיא אספה אומץ וכתבה לי.
שואל השאלה:
^^כיתה ט ואני איתם כבר שנתיים אז תאמין לי שאני יודעת מי הם ואין להם אפילו אינסטגרם אז כיאלו.. אין איפה להתחיל לדבר
אנונימית
בכל זאת תנסי אולי את טועה ^
שואל השאלה:
איזה אתרים למשל? או אפליקציות לנוער?
אנונימית