2 תשובות
אם את נהנת אז אל תפסיקי אבל אל תשכחי שזה אנונימי אז לא להאמין להכל
לא אל תפסיקי אם זה עושה לך טוב,
אל תדאגי יש אנשים שפשוט נוח לך איתם גם אם אין לך ביטחון
(מניסיון)
אל תדאגי יש אנשים שפשוט נוח לך איתם גם אם אין לך ביטחון
(מניסיון)
באותו הנושא: