9 תשובות
תכתבי לו שנגיד ביום רביעי מתאים לים, מתי נהיה שם או משהו בסגנון, הוא פשוט חושב שאת לא מעוניינת
כן.
הוא בעניין שלך ומרגיש שאת מייבשת.
מה שאת צריכה לעשות זה להזמין אותו לצאת את הזמן שאת יכולה, ממש פשוט.
הוא רוצה לצאת איתך, אבל בגלל שסירבת כמה פעמים ברצף הוא מאוכזב ולא יודע אם את בעניין, מציע לך שאת הצעד הבא את תעשי, תזמיני אותו לדייט.
שואל השאלה:
אני אבל לא יודעת אם אני מרגישה אליו משהו או לא ואני לא רוצה סתם לפתח לו ציפיות
אנונימית
זה הקטע, תצאו ותביני מה את מרגישה אליו.
אז מה, זה רק דייט, תזמיני אותו חיים פעם אחת
שואל השאלה:
תודה רבהה !!
אנונימית
בכיף, תעדכני
תחליטי פשוט מה את רוצה לעשות.. הוא מרגיש שאת מייבשת אם את רוצה לצאת איתו תציעי לו ככה תראי לו שאת בעיניין ובאמת לא יכלת לא סתם חירטוט
באותו הנושא: