30 תשובות
ראש השנה שמח מלא בדבש מתוק ושמחה רבה
מאחל לך שנה טובה
מאחל לך שנה טובה
(השם שלו),
שיהיה לך שנה טובה בריאות עושר והרבה אושר, שתיהיה חבר טוב ותצליח בכל מעשיך...
שיהיה לך שנה טובה בריאות עושר והרבה אושר, שתיהיה חבר טוב ותצליח בכל מעשיך...
יש מלא בגוגל
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)
שואל השאלה:
נו ברכה קצת יותר רצינית
נו ברכה קצת יותר רצינית
אנונימי
נו רשמתי
שואל השאלה:
עוד קצת. תאריך עוד קצת. זה קצר מידי
עוד קצת. תאריך עוד קצת. זה קצר מידי
אנונימי
שואל השאלה:
הוא רשם לי ברכה ארוכה. לא נעים לי לרשום לו ברכה שח 2 שורות
הוא רשם לי ברכה ארוכה. לא נעים לי לרשום לו ברכה שח 2 שורות
אנונימי
בראש השנה יש קורונה שמדביקה את כולם.
בראש השנה יש דיווחים בכל העולם.
המן שלא נידבק והמן שלא נחלה.
שיהיה רק טוב בעולם ונאמין שזה לא יקרה.
(לפי השיר בראש השנה https://www.youtube.com/watch?v=o9pxsc8uofg)
בראש השנה יש דיווחים בכל העולם.
המן שלא נידבק והמן שלא נחלה.
שיהיה רק טוב בעולם ונאמין שזה לא יקרה.
(לפי השיר בראש השנה https://www.youtube.com/watch?v=o9pxsc8uofg)
שואל השאלה:
בבקשה בלי ברכות שקשורות לקורונה
אל תעכירו את הברכה
בבקשה בלי ברכות שקשורות לקורונה
אל תעכירו את הברכה
אנונימי
יפה?
שואל השאלה:
ממש לא יפה. ברכה של ילד בן 12
תהיו כבר רציניים
ממש לא יפה. ברכה של ילד בן 12
תהיו כבר רציניים
אנונימי
סליחה באמת
שואל השאלה:
עדן אברגיל
נאמניגה
תאריכו עוד קצת את הברכה ותקבלו פרח
עדן אברגיל
נאמניגה
תאריכו עוד קצת את הברכה ותקבלו פרח
אנונימי
טוב
שנה חדשה עוד מעט תחל
וגם בסופה של שנה זו רציתי לאחל:
שתהייה זו שנה טובה ומתוקה כדבש,
שנה של בריאות ושלווה בנפש,
שנה של תקווה ושלום,
שנה שבה יתגשם כל חלום.
שתהה שנת שגשוג והצלחה,
שנה של התחלה חדשה,
שפע של אושר הנאה וברכה.
ממני (השם שלך)
וגם בסופה של שנה זו רציתי לאחל:
שתהייה זו שנה טובה ומתוקה כדבש,
שנה של בריאות ושלווה בנפש,
שנה של תקווה ושלום,
שנה שבה יתגשם כל חלום.
שתהה שנת שגשוג והצלחה,
שנה של התחלה חדשה,
שפע של אושר הנאה וברכה.
ממני (השם שלך)
זה בסדר ???
שואל השאלה:
נאמניגה
זה היה טוב שתקבלי ממני כפיצוי 3 פרחים על זה
נאמניגה
זה היה טוב שתקבלי ממני כפיצוי 3 פרחים על זה
אנונימי
תודה
שואל השאלה:
את מקבלת ממני עוד פרח רק בגלל הנימוס שלך. תקבלי ממני כמות נאותה של פרחים שאפילו ביום האהבה לא קיבלת בחייך ;)
את מקבלת ממני עוד פרח רק בגלל הנימוס שלך. תקבלי ממני כמות נאותה של פרחים שאפילו ביום האהבה לא קיבלת בחייך ;)
אנונימי
חחח תשלח לי הודעה שניה בפרטי, רוצה?
שואל השאלה:
ניסיתי לשלוח לך הודעה בפרטי אבל כתוב לי שבגלל שאין לי לפחות 5 פרחים אז אי אפשר
ניסיתי לשלוח לך הודעה בפרטי אבל כתוב לי שבגלל שאין לי לפחות 5 פרחים אז אי אפשר
אנונימי
שואל השאלה:
איך הפרחים תגידי
יש להם ריח טוב? שמתי עליהם בושם של קלווין קליין רק בשבילך אז איך לא יהיה להם ריח טוב
איך הפרחים תגידי
יש להם ריח טוב? שמתי עליהם בושם של קלווין קליין רק בשבילך אז איך לא יהיה להם ריח טוב
אנונימי
אהה יש להם ריח טוב חחח
שואל השאלה:
אני חושב ומשער שלך יש ריח אפילו יותר טוב
אני יכול להסניף אותך מקילומטרים ;)
אני חושב ומשער שלך יש ריח אפילו יותר טוב
אני יכול להסניף אותך מקילומטרים ;)
אנונימי
טוב, תשיג כבר פרחיםם
טוב ???
שואל השאלה:
אני אשתדל
אני מקווה שאנשים פה לא יהיו בונקרים
אני אשתדל
אני מקווה שאנשים פה לא יהיו בונקרים
אנונימי
חחח תענה על שאלות חדשות...
שואל השאלה:
היי אני אדבר איתך מאוחר יותר. אני פשוט עסוק כרגע באמצע פרוייקט
היי אני אדבר איתך מאוחר יותר. אני פשוט עסוק כרגע באמצע פרוייקט
אנונימי
טוב
באותו הנושא: