2 תשובות
כן, כל מי שהרזה בדרך כזו עולה ישר במשקל
תראי , זה לא סוד שהפרעות אכילה הורסות את החילוף חומרים ברוב המקרים
אני אומרת את זה מניסיון אישי בעבר.
תתני לגוף שלך זמן להתאזן קצת , הוא ישתקם וזה מאוד הגיוני מה שאת מתארת.
אני ממליצה לך ללכת לביקורת של תזונאית או משהו שתעקוב אחרי התזונה שלך ותעזור לך לאזן את המשקל והחילוף חומרים עצמו