5 תשובות
אל תמחקי זה סתם מביך אם הוא ראה וכשהוא ייכנס פתאום אין
אבל פשוט תתעלמי
לא קרה מעולם
לא אל תמחקי
שואל השאלה:
ואתם חושבים שהוא לא בקטע? כאילו אם הוא היה בקטע הוא היה עונה כבר לא?
אנונימית
אממ רוב הסיכויים שהוא לא
אבל תמיד יש מצב שהוא פשוט לא יכול לענות או אין לו כח
קרה לי כמה פעמים שלא עניתי להודעה אבל לא כי לא הייתי מעוניינת או משהו