21 תשובות
שואל השאלה:
גם בנים יכולים...
פשוט היה יותר קל לכתוב
גם בנים יכולים...
פשוט היה יותר קל לכתוב
אנונימית
לא כולן
כן
חלקן כן אבל לרוב לא ממש את אותם זמרים אז אם אני רוצה הופעה כלשהי וחברה שלי מחבבת את הזמר גם אם הוא לא האהוב עליה אז אין בעיה הולכים יחד
לא
הן אוהבות מזרחית ואני לא אוהבת
הן אוהבות מזרחית ואני לא אוהבת
לא, אני שומעת הרוב לועזית ויש לי 2 מהחבורה ששומעות ראגטון ועוד אחת ששומעת רק מזרחית, שיש הופעות אנחנו הולכות כולנו ביחד כי אנחנו נהנות מההופעה לא משנה מה סיגנון המוזיקה עצם הביחד ועצם האווירה
לא אני שומעת מזרחית ראפ ושחורה והן שומעות שירים רגועים בקטע מפחיד
שואל השאלה:
אז מה ללכת לבד?
אז מה ללכת לבד?
אנונימית
לא מזה תסחבי אותן
לאיזה זמר/ת מעניין אותי(;
שואל השאלה:
נתן גושןן(:
נתן גושןן(:
אנונימית
אה אהבתי אותו פעם עכשיו כבר ממש לא
שואל השאלה:
אוי למה?
אוי למה?
אנונימית
כל הסגנונות של המוזיקה השתנו לי ממש גם הבגדים הטעם וכל זה
נתן גושן אחד היפים אני וחברות תכננו ללכת להופעה שלו לפני הקורונה והכל בוטל :(
שואל השאלה:
אה
אה
אנונימית
אני שומעת את להקת queen, גם את מוצרט, וואן דירקשיין, נתן גושן, ישי ריבו, חנן בן ארי, שון מנדס, נירוונה.
חברות שלי שומעות מוסיקה אחרת ממה שאני שומעת..
יש עוד איזה מיליון זמרים שאני שומעת.
אבל אני בטח נשמעת לכם מוזרה חח
חברות שלי שומעות מוסיקה אחרת ממה שאני שומעת..
יש עוד איזה מיליון זמרים שאני שומעת.
אבל אני בטח נשמעת לכם מוזרה חח
שואל השאלה:
אני אוהבת מוסיקה ישראלית אז מה מה שישראלי ^ אהבתי
אני אוהבת מוסיקה ישראלית אז מה מה שישראלי ^ אהבתי
אנונימית
חח לא
אבל גם אם הינו אוהבת אותה מוזיקה זה להקות שכבר התפרקו וזמרים שכבר נפטרו אז זה לא כזה קריטי, פשוט שומעים מוזיקה בתורות, כל אחת בוחרת שיר בתורה וככה גם אפשר להכיר שישים חדשים
אבל גם אם הינו אוהבת אותה מוזיקה זה להקות שכבר התפרקו וזמרים שכבר נפטרו אז זה לא כזה קריטי, פשוט שומעים מוזיקה בתורות, כל אחת בוחרת שיר בתורה וככה גם אפשר להכיר שישים חדשים
ממש לא
יש רק אחת שמכירה קצת
יש רק אחת שמכירה קצת
חלק כן חלק לא , זה לא משנה אני לא חברה של מישנו בגלל מוזיקה אבל יש מוזיקה כלליל שכולם זורמים איתה במסיבות והופעות .