7 תשובות
באמת למה
ואי מצטרף לשאלה
כי זה חנות מקובעת על מודל היופי
במילא זו סתם חנות יקרנית אותם בגדים את יכולה לקנות משיין ואלי אקספרס בחצי מחיר אם לא פחות ובמידות גדולות יותר
מעודדים אנורקסיה הם חושבים שכל מי שקונה בגודל הדוגמנית...
המידות לא קטנות כיאלו יש להם מדיום לא רק שמול ואקסטרה סמול
אנונימית
כי הם עדיין מקובעים על זה שלהיות רזה זה יפה, החנויות האלה גורמות להפרעות אכילה! זה ממש לא בסדר! מידות צריכות להיות לא מאקסטרה אקסטרה סמול עד לארג, צריך מידות יותר גדולות שבנות שנכנסות לשם שהם מלאות עם חברות רזות ירגישו בנוח!
וואו מדיום זה באמת גדול את צודקת אז הכל בסדר