4 תשובות
כן
אני
אנונימית
כן, אני קבוע הולך ובודק את האוכל, אם הם עומדים בסטנדרטים.
שואל השאלה:
פדיחות לספר שעובדים שם לא?
אנונימית
אולי...סתם לא