10 תשובות
הפלטה מוודא שהתהליך של הגשר ישאר כמו שצריך ושהשיניים שלך יהיו מקובעות
תשים כל לילה מתרגלים לאט לאט
ואחרי זה כבר לא תרצה להוריד אותה
שואל השאלה:
זה מציק אני כבר 3 שנים עם הפלטה ולשמוע שאני לא צריך ביקורות זנ כיף אבל חייב לשים אותהה עדיין למה?
אנונימי
שואל השאלה:
שמתי אותה 3 פעמים בשבוע ובערך מחודש יולי לא שמתי אותה בכלל
אנונימי
אז זאת הבעיה
אתה חייב לשים אותה כל לילה עד שהרופא שלך אומר אחרת
אחרת תצטרך לחזור לגשר:(
שואל השאלה:
מה אמיתי? הרופא אמר לי לא לחזור יותר אליו זה ממש מציק
אנונימי
לדעתי אתה צריך לקבוע תור
ולראות מה הוא אומר
חבל שתחזור שוב על כל התהליך
בכל מקרה הרבה בהצלחה
תקבע תור,מה זה לא לחזור אליו זה לא לשיקול דעתו,תקבע תור אחרי הסגר ותשאל אותו.
הפלטה זה בשביל שהשיניים לא יחזרו לאיך שהם היו קודם
אנונימית
אם לא תשים זה התהליך של יישור השיניים יהיה יותר איטי..
מקסימום תדלג על כמה ימים זה לא כזה נורא