9 תשובות
היא מהממת מכירה אישית
קצת מעצבנת אותי אבל היא בסדר בסך הכל
שני ושי שהם נחמדים, ואחלה זוג.
שמחתי לעזור,
yolo
מטורפת! היא לא מפחדת מכלום היא ממש לביאה
לוקחת הכל באקסטרים xd
סבירה, ליאן לעומת זאת מעצבנת רצח. מתה שהיא תעוף כבר
אני אוהבת אותה ממש
אהבתי אותה ממש ועכשיו טיפה פחות , העונה הזו היא טיפה מתנשאת כאילו היא בהישרדות או הבורר בכלל... לדעתי האישית הניצחון טיפה עלה לה לראש .
אבל בגדול זוג מצחיק וסבבה
אנונימית
היא מצחיקה וממש טובה במירוץ ובכללי וזה, אגב מי שאמר שליאן צריכה לעוף קבל את אהבתי(: