6 תשובות
תדברי עם המפקחת יעשו להם משהו זה ממש לא בסדר
תתלונני או למשרד החינוך או למנהלת
ואם את רואה שכשאת אומרת למנהלת זה לא עוזר תאיימי להגיד למשרד חינוך ואם גם זה לא עוזר באמת תגידי להם
ואם את רואה שכשאת אומרת למנהלת זה לא עוזר תאיימי להגיד למשרד חינוך ואם גם זה לא עוזר באמת תגידי להם
את יכולה לבקש מההורים שלך לדבר עם המנהלת ועם המחנכת שאמרה שתוכלי לצאת ולפי דעתי אפשר לדבר עם משרד החינוך תשאלי את ההורים שלך
שואל השאלה:
מה אפשר לעשות לגבי זה?
מה אפשר לעשות לגבי זה?
אנונימית
כן תעשי משהו איזה מורה מגעילה
למה את בכלל באת אלוהים במקומך הייתי צוחקת בפרצוף ו שארת בבית
ויש שם מצלמות אבטחב תתלוני למשרד החינוך ותדווחי
ויש שם מצלמות אבטחב תתלוני למשרד החינוך ותדווחי
אנונימית
באותו הנושא: