7 תשובות
שואל השאלה:
למה לצערך? באמת שעור בהיר זה אחלה
למה לצערך? באמת שעור בהיר זה אחלה
אנונימי
אני אוהב את עצמי שזוף מאשר בהיר עם לחיים אדומות
אנונימי
זה לא שהוא נהיה בהיר זה שהוא בהיר אבל שזוף ואם בחורף יש פחות שמש אז לא תשתזף ואז הצבע עור שלך היה יותר בהיר
זה לא שהוא מתבהר
הוא פשוט חוזר לגוון שלו כי אין שמש
גם בסגר הראשון אנשים חזרו לגוון שלהם כי היו כל היום בבית במשך חודש
הוא פשוט חוזר לגוון שלו כי אין שמש
גם בסגר הראשון אנשים חזרו לגוון שלהם כי היו כל היום בבית במשך חודש
אנונימית
לצערי כן
אנונימי
באותו הנושא: