49 תשובות
כל חיי הלכו לפח
חחח יואוו אני מתה תדווח
מישהו בשם ג'ורג' פלויד נכנס עם צבע לבן וכתב אני נושם
אנונימי
^חחחחחח זה אכזרייי
חחח גדול
אנונימית
אמאלה איך לא חשבתי על זה
חחחחחחחחח כןן תדווח !!
חחחחחח נהרסה לי הילדות
יופי, אני תומכת בזה
(אל תעשו לי מינוסים, תקראו את הביו שלי ואז תבינו)
כן לדווח זה יהיה הייט טוב למיקמק
איך לא חשבתי על זה!
אני חושבת שבגלל שזה צבע יפה.
יאללה בוא נצא לחסום את איילון דרום
^כי אני צינית כאילו
תמודדי :)
אנונימית
אין צבע לבן במיקמק ללא מנויים גם הלבן הנורמלי וגם הלבן לבן זה למנויים
אנונימית
אני מת
בחיים לא חשבתי על זה ככה
חחח אני מתה
הרסת לי את הילדות
בואו נפגין
מיקמק גם הומופובים, אסור להגיד לסבית, הומו, להטב וכל מילה שמתקשרת בקהילה הגאה.
אני חייבת להגיב לך על זה!!
זה לא משנה מה הצבעים שם אולי את לא מרגישה בנוח אם מה שקורה אבל זה לא אומר שצבע העור במיקמק הזה הוא כל כך משנה כי אם תשימי לב יש מלא אבל מלא משחקים כאלה ואחרים שהם מראים שצבע כהה הוא לא צבע טוב ובגלל זה יש הרבה משחקים שהם בהירים ולא רוצים שיהיו כהה עור במשחקים האלה! אז אם את יכולה בבקשה לדווח על כל המשחקים האלה זה ממש יעזור.
נ.ב זה לא משנה מה הצבע שלך או מה העור שלך או מה העדה שלך העיקר כולנו שווים!
למה מישהו המיקמק בכלל
.no mikmak matter til black mikmak matter
אני לא זוכרת מיקמק אחד שראיתי שהיה לבן או חום, כחול זה הצבע הכי מגניב למיקמק
מיקמק מ ב ו ט ל י ם
796
וואו ממש עלית כאן על משהו
וגם תמיד שמשיהו אמר מי רוצה שאני אהיה עבד שלו הוא היה בצבע חום
אנונימית
וואי אף אחד פה לא מבין ציניות. קצת ציניות אנשים
לא נכון יש צבע לבן לבן שהוא חינם
אנונימית
וואי חשבתי על זה שהייתי קטן זה עצווב
צבע לבן חינם צבע עור לא חינם וכן זו גזענות צריכים לעשות צבע גוף כהה גם
אמאלה אף פעם לא חשבתי על זה
אולי די עם המינוסים לכל תגובה שלי? אני בסך הכל הייתי צינית דיי אתכם
איך לא חשבתי על זה??
צודק אני גם מדווחת
חוצפנים!!
וואלה צודק
תמיד אמרתי את זה נשבעת!!!
העיקר צבע חום בהיר הוא למנויים
מיקמק לא גזענית אתם כן גזענים אתם מסתלבטים על הכאב שלנו? נראה אתכם שורדים יום אחד בתור אתיופים
אנונימית
איזו תגלית
גם שחמט גזענים למה הלבנים תמיד מתחילים?
כל חיי הם שקר אחד גדול לאא!!!
^^זה בצחוק-
796
^^ חחחחחחחחחח מה-
796
הם לא שינו בדקתי עכשיו, לבן עדיין למנויים וחום ללא מנויים
אנונימית
הם שינו שוקק
הם אשכרה שינו את זה אני בשוק
אנונימית
שואל השאלה:
כן דיווחתי בצור קשר ואיימתי עליהם בתביעה
מהה???
אנונימית