7 תשובות
מה זה לא בסדר שהיא מדברת עלייך לול זה יותר מריכול
כןכן בוודאי שנחשב ריכול
כן
זה ללכלך עליך מאחורי הגב. במקומך לא הייתי ממשיכה לקרוא לה חברה.
למה את קוראת לה חברה זה ביג טיים ריכול חברה אמיתית לא הייתה עושה לך את זה בעע כמה רוע יש באנשים..
זה ריכול :/
לא הייתי קוראת לה חברה..