2 תשובות
בתחילת החודש השני אני חושבת (או אמצע ראשון) את לא תצליחי לאכול כלום/להריח
הכל פשוט יגעיל אותך
הכל פשוט יגעיל אותך
בשבוע שני? אני לא חושבת
בחודש שני יש קצת בטן
בחודש שני יש קצת בטן
באותו הנושא: