10 תשובות
אני בן אז זה אף פעם לא קרה לי (לא אומר שבנות אף פעם לא מתחילות זה פשוט די נדיר)
אנונימי
לא , אם המישהו שמתחיל איתי מוצא חן בעיני בכיף אפשר להכיר
כמעט אף אחת כשמתחילים איתה משחקת אותה קשה להשגה זה פשוט שכנראה היא לא רוצה .
כמעט אף אחת כשמתחילים איתה משחקת אותה קשה להשגה זה פשוט שכנראה היא לא רוצה .
כע ברור
כי תמיד כשאני מנסה להתחיל עם בנות הן מתנהגות ככה, אז החלטתי שגם אני, כדי להחזיר להן באותו המטבע
כי תמיד כשאני מנסה להתחיל עם בנות הן מתנהגות ככה, אז החלטתי שגם אני, כדי להחזיר להן באותו המטבע
אנונימי
לא משחקת קשה להשגה אם אני מעוניינת גם אז זורמת ואם לא אז אני מסרבת בעדינות
אנונימית
לא כל כך, כי אני לא צריכה שאם אני מתחילה לחבב אותן אז שהוא כבר לא ירצה אותי.
אבל גם אני לא פשוט נופלת אליו, אני צריכה קצת להבין מי הוא
אבל גם אני לא פשוט נופלת אליו, אני צריכה קצת להבין מי הוא
אנונימית
לא קשה להשגה אני פשוט לא מחבבת אנשים אז אני קרה ועונה קצר.
אני לא משחקת כי אני שונאת משחקי אגו. אם מישהו מפלרטט איתי וכבר יש בינינו משהו או שאני מעוניינת (אני לא אזרום אם זר יתחיל איתי) אז אני אזרום ואביע עניין. אם לא אז או שאני אתרחק בנימוס כזה או שאני אסביר לו באופן ישיר שאני לא בקטע, תלוי כמה אנחנו קרובים
לא למה להיות כלבה סתם ככה זה לא מוביל לשום מקום
תלוי
אם אני לא מחבבת את הבן אדם אז סוג של כן
אם אני רוצה להכיר אז אני מאוד אזרום
אם אני לא מחבבת את הבן אדם אז סוג של כן
אם אני רוצה להכיר אז אני מאוד אזרום
אם אני בעניין אני זורם.
אם אני לא בעניין אני לא זורם.
לשחק אותה קשה להשגה זה סתם משחקי אגו.
אם אני לא בעניין אני לא זורם.
לשחק אותה קשה להשגה זה סתם משחקי אגו.