8 תשובות
מה?
הייתי מציע שם אחר
כן שם מקסים
תקרא לו קרואלה
תשמור על אופטימיות קותי
כן
שם מקסים
אנונימית
השם הכי יפה ששמעתי לאוגר. ולחברה שלי יש אוגר שקוראים לו איגור
אנונימית
אמאלה כן
קראתי ככה גם לאוגר שלי
אנונימית