3 תשובות
לא להיעלם ולא לעשות את מה שאמרו למעלה ולענות יבש פשוט תגיד לה בצורה נעימה שאתה מעדיף שתפסיקו לדבר גם אם היא תקבל את זה בצורה לא טובה אחרי זה זה יהיה מוערך כי עדיף פשוט להיות ישיר אני לפחות יודעת שאני מעריכה כנות
אנונימית
תגיד לה שאתה מצטער אם זה יפגע בה, אבל אתה מעדיף להתנתק בכללי מהאינסטגרם ומשיחות עם אנשים כל היום...
לא להגיד
פשוט לאט לאט לענות יבש ולהפסיק