התחברות הרשמה

שלחתי הודעת נקמה לאקס תעזרו לי

זה נשמע נורא ילדותי אבל אני רוצה לנקום באקס שפגע בי ושלחתי לו שיש לי שאלה לשאול אותו ואז נעלמתי כדי שישתגע , עכשיו אני מחפשת עוד משהו לכתוב כדי למרוח אותו עוד, תביאו רעיונות
20 בספטמבר 2020, 21:55
אקסיםSMSפרידות    
6 תשובות
חיח אני גם אוהבת לעשות את זה
מ
מגהטרון3000
שואל השאלה:
תביא רעיון אבל
F
FiFi880
אין לי אקסים אז אין לי רעיונות
מ
מגהטרון3000
שואל השאלה:
F
FiFi880
תשלחי כזה- אני....
ב
ביבי ספוגי
חחח
תכתבי חשבתי בחג כזה על משהו
C
Cspo
באותו הנושא:
למישהו יש נקמה לאקס?
שלחתי לאקס הודעה והוא מסנן כבר יומיים להשאיר אותה או למחוק?
רעיונות לנקמה לאקס שלי שנפרד ממני?!!!
שלחתי הודעה לאקס שלי
שלחתי לאקס הודעה והוא לא ענה מה זה אומר?
שלחתי הודעה לאקס ואני מתחרטת. מה עושים?
אם שלחתי הודעה לאקס והיה וי אחד
בנות, תעזרו לי לנסח הודעת מזל טוב לאקס?
אוף שלחתי הודעת סליחה ביום כיפור לאקס והוא סינן את זה:( מה לעשות?
שלחתי לאקס הודעה..
שלחתי לאקס הודעה מפורטת והכל והוא פשוט לא עונה, לשכוח וזהו?