4 תשובות
תגידי לעצמך בראש שאת לא שמה על אף אחד ושאת לא חייב לאף אחד שום דבר ושלא מעניין אותך מה יגידו אחרים עלייך או על מה שאת עושה ואל תתייחסי לאף אחד בעולם.
אל תשווי את עצמך לאחרות
כל אחת יפה בדרך שלה
תמיד תזכרי שאת הכי טובה שאת יכולה להיות, אם משהו מפריע לך בך, תשני
יש משקה כזה (אני מוכר קיצר חבל"ז איפה הכסף)
אנונימי