34 תשובות
לא נכון בכלל
מה שבלב שלך.
מה שבלב שלך.
לא חובה סתם אומרים
ישראלים אוהבים להלחיץ.
דעות קדומות.
לא יקרה כלום אם לא תצומו
לא יקרה כלום אם לא תצומו
כי ככה זה כפרע
מה את חושבת אלוהים פראייר
את צריכה להיות איש טובה לשמור מצוות
ככה זה
מה את חושבת אלוהים פראייר
את צריכה להיות איש טובה לשמור מצוות
ככה זה
אנונימי
זה לא חובה
כלום לא יקרה לך
פשוט זה לפי ההלכה
אבל בתכלס את לא חייבת לצום אבל כדי לך
גם יש טלפונים אז זה עובר טיל
כלום לא יקרה לך
פשוט זה לפי ההלכה
אבל בתכלס את לא חייבת לצום אבל כדי לך
גם יש טלפונים אז זה עובר טיל
שמעת על כפייה דתית? ככה הדתיים הקיצוניים, מלחיצים אנשים להאמין שחס וחלילה לא יברחו
וואלק כפרע לא מלחיץ אבל את חייבת לצום חייבת כפרע שמעת
אנונימי
מי מלחיץ? מי אמר שיקרה משהו אם לא יצום?
אני דתייה ולעולם לא אמרו לי שיקרה לי משהו אם אני לא יצום
למה סתם להדליק חילונים על דתיים
במקום לעודד קרבה...
אני דתייה ולעולם לא אמרו לי שיקרה לי משהו אם אני לא יצום
למה סתם להדליק חילונים על דתיים
במקום לעודד קרבה...
אנונימית
^^היא לא חייבת, עם היא רוצה היא תצום, שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, זה לא צום חובה (תלוי באמונה שלה).
וזה שהיא לא צמה לא אומר שהיא "גוי/ה".
שמחתי לעזור,
yolo
וזה שהיא לא צמה לא אומר שהיא "גוי/ה".
שמחתי לעזור,
yolo
לא יקרה כלום שום דבר לא חובה. אם אתה דתי ומפחד מאלוהים או משהו זה סתם מלחיצים אבל הכל בסדר גם אם אתה צם וגם אם אתה לא. זאת בחירה.
זו כבר השנה השנייה שלי שאני לא צמה... לי לא קורה כלום :)
הוא לא חובה
גם בכיפור אם לא תצום לא יקרא לך כלום (בתור אחת שאף פעם לא צמה) אני גם לא חושבת שמי שצם עושה את זה כי הוא מפחד הוא פשוט מאמין שככה זה (זאת דעתי)
אף אחד-
*אני נכנסת לשאלה כדי למצוא מי האנונימי שכותב כפרע *
כי יש אנשים שעל פי האמונה שלהם הצום הזה הוא חובה, ויש אנשים שפשוט לא.
אז מי שאומר שהצום הוא חובה זה על בזיס האמונה שלו בלבד
*אני נכנסת לשאלה כדי למצוא מי האנונימי שכותב כפרע *
כי יש אנשים שעל פי האמונה שלהם הצום הזה הוא חובה, ויש אנשים שפשוט לא.
אז מי שאומר שהצום הוא חובה זה על בזיס האמונה שלו בלבד
תראו אותי לא צמה 14 שנים ואני בסדר
זה לא חובה לא יקרה לך כלום
ב ו ל ש י ט
תקשיבי בגלל שזה לא צום "מרכזי" אז אנשים פחות שומרים עליו אבל לא יקרה לך משהו.. פשוט עדיף שתשמרי (במידה ואת מאמינה בזה).
מי שמאמין באלוהים לא מפחד ממנו.
לא יקרה לאף אחד שום דבר אם לא תצומי לא יפגע בך ברק מהשמיים אבל כן חייב לצום אלא אם כן יש לך בעיה בריאותית שמונעת ממך או שאת בהריון
כי זה חובה...
תחשבו שבחרתי כינוי
מי שמאמין לא מפחד הכוונה לא מפחד מ"העולם" כי הקדוש ברוך הוא לצידנו
לפחד מהקדוש ברוך הוא זה חובה....
מי שמאמין לא מפחד הכוונה לא מפחד מ"העולם" כי הקדוש ברוך הוא לצידנו
לפחד מהקדוש ברוך הוא זה חובה....
לא צריך לפחד ממנו
הסבר ללמה לא?
לא יקרה לך כלום אבל זה צום חובה. כל צום הוא חובה פשוט הוא פחות חמור, למה שיהיה צום לא חובה? אם הצום לא היה חובה אף אחד לא היה עושה אותו.
אבל זה כמו שבת, זה חובה אבל לא יקרה לך כלום אם לא תעשי
אבל זה כמו שבת, זה חובה אבל לא יקרה לך כלום אם לא תעשי
אני לא צמה כבר 3 שנים וחיי םשלי מלאים בשימחה אין מה להילחץ
סתם דעות פרימיטיביות וחשוכות.
אנונימית
ממש לא יקרה כלום.
כיפור ותשעה באב זה פשוט צומות חובה.
כיפור ותשעה באב זה פשוט צומות חובה.
איזה צום היה עכשיו?
בכל מקרה לא יקרה כלום
פעם אחרונה שבכלל ניסיתי לצום בכיפור היה לפני יותר מ4 שנים
בכל מקרה לא יקרה כלום
פעם אחרונה שבכלל ניסיתי לצום בכיפור היה לפני יותר מ4 שנים
לא יודעת מה יקרה
אבל הצום הוא חובה.
אבל הצום הוא חובה.
בחיים לא שמעתי על זה שמי שלא יצום יקרה לו משהו אבל זה צום חובה.
את לא חייבת לצום,מה שבא לך,אני אישית צם.
את לא חייבת לצום,מה שבא לך,אני אישית צם.
למה שיקרה משהו ?
כולה צום
כולה צום
חובה לדתיים יעני
באותו הנושא: