התחברות
הרשמה
הייתי בשיעור אנגלית עם מצלמה פתוחה ו...
המורה סימנה לי חיסור רשמנו לה מייל והיא לא מסכימה להוריד אותו רשמתי לה גם בעצמי צילמתי לה את המחברת דעשיתי והעתקתי את מה שהיה בשיעור והיא עדיין לא מסכימה להוריד אותו....
21 בספטמבר 2020, 13:07
4 תשובות
תגידי למחנכת שלך.
ל
ליקריץ_
להגיד למחנכת
C
ChocoChan
לפנות למחנכת או לרכזת
א
אלכס (בת)
תדווחו למחנכת שלך או למנהלת
ת
תאירושש