4 תשובות
כן, מאמינה בך.
אם את בתחילת הדיאטה אז הגיוני ובהצלחה
ואם זה באמצע הדיאטה זה לא כל כך בריא ועדיף לחכות עוד חודש ושלא תעלי את הכול בחזרה
אני חושבת שאת מסוגלת אבל בטוח שלהוריד בחודש וחצי 7 קילו זה בריא?.. לא סגורה על זה
אולי תורידי לחמישה? בהצלחה בכל מקרה
אש בהצלחה