5 תשובות
זה סבבה אם אתה מגיב לסטורי.
ואתה צודק, יש פעמים שאם מגיבים יותר מידי זה כבר חופר

אתה יכולה להגיב, רק תוודא שאתה לא חופר טיפה
כן,זו דרך טובה להראות שאתה מעוניין בשיחה!
אני רק מחכה שיגיבו לי על סטורי, אבל אל תגיב על כולם, תוודא שאתה לא מעיק או חופר..
תכלס זו אחלה דרך לפתח שיחה:)
כן, זו דרך טובה להראות למישהי שאתה בעניין שלה ועל הדרך לברר אם גם היא בעניין שלך.