11 תשובות
כן אבל בצחוק כאילו
בצחוק
פעם כן מלא והייתי מחזירה להם
היום כבר לא
היום כבר לא
חחח עדיף שלא תדעי
כרגע רק אם אני לוקח לה את המטען או משהו
אבל שהייתי בן ארבע אז לא עשיתי כלום
מזגתי לעצמי מהתא-מי-ארבע מים
פתאום אחותי הגדולה שפכה לי מים על האוזן ולקחה נייר ועשתה לי חתך שורף באוזן
ירד לי דם ולקחו אותי למיון
היא לא סיפרה להורים שזאת היא
עד היום הם לא יודעים
היא פעם אחת אמרה לי שיש מפלצת במקלחת ולא התקלחתי כמה ימים.
היא הכניסה אותי למדיח כלים (הייתי קטן אז נכנסתי)
היא ריחמה עליי והמדיח רק הוציא מים ולא שמה תבנית שיצא גם סבון.
היא הכניסה אותי לארון וסגרה אותי שמה 10 דקות
אבל היא לא באמת מכה אותי
היא חשבה שזה מצחיק
וזה היה פעם
אין לה מחלות נפש להרביץ או משהו
כמו שכולנו מתעללים באחים קטנים
כרגע רק אם אני לוקח לה את המטען או משהו
אבל שהייתי בן ארבע אז לא עשיתי כלום
מזגתי לעצמי מהתא-מי-ארבע מים
פתאום אחותי הגדולה שפכה לי מים על האוזן ולקחה נייר ועשתה לי חתך שורף באוזן
ירד לי דם ולקחו אותי למיון
היא לא סיפרה להורים שזאת היא
עד היום הם לא יודעים
היא פעם אחת אמרה לי שיש מפלצת במקלחת ולא התקלחתי כמה ימים.
היא הכניסה אותי למדיח כלים (הייתי קטן אז נכנסתי)
היא ריחמה עליי והמדיח רק הוציא מים ולא שמה תבנית שיצא גם סבון.
היא הכניסה אותי לארון וסגרה אותי שמה 10 דקות
אבל היא לא באמת מכה אותי
היא חשבה שזה מצחיק
וזה היה פעם
אין לה מחלות נפש להרביץ או משהו
כמו שכולנו מתעללים באחים קטנים
לא
עכשיו לא אבל כשהיינו יותר קטנות אז מכות כזה בצחוק
אנונימית
יש לי אח תאום אנחנו כל הזמן מרביצים ומכים אחד תשני
אנונימי
בחיים לא אבל שהייתי בן חמש הייתי רב מכות עם אחי הגדול
^איפה ההורים בסיפור הזה?!
שואל השאלה:
^^ חח אני בן
^^ חח אני בן
אנונימי
באותו הנושא: