28 תשובות
לא, הגוף שלך יכנס למצב הישרדותי ויתחיל לאגור שומנים וההפך מלהרזות יקרה, במקרה הכי "טוב" את רק תורידי נוזלים ותראי ירידה מזוייפת במשקל אבל הגוף יהיה במצב יותר "גרוע" ממה שהוא היה מקודם.
מתים אחרי שלוש ימים את תתעלפי ותהי חולה ובתוך ארבע ימים תהי מרוסקת
וכמו שמעלי זה יכול גם להגיע לעילפון ומוות.
כנראה שכן, אבל אחרי השבוע הזה עולים הכל בחזרה ואפילו יותר, גם אם אוכלים הכי בריא שאפשר.
הגוף שלך ישים לב שאין לך אוכל, וכל דבר, אפילו מלפפון הוא יהפוך לשומן בשביל לשרוד.
מתים. אחרי שלוש ימים....
מתים
יותר מתים
את תגיעי לבית חולים בטיפול נמרץ אם תעשי את זה.
הגוף שלך יתחיל לעכל כל מה שהוא ימצא בתוכו וזה אומר שהגוף יעכל את עצמו.
לא כדאי.
אעלק מתים אחרי שלושה ימים לא מתים כזה מהר
אבל זה לא בריא בשיט ומשמינים יותר ממה שמרזים
מה שכן יש מצב שזה יגרום להתעלפות כי הגוף צריך אוכל וזה קשה מאוד לתפקד בלי
וכנראה גם שלקראת סוף השבוע את תמצאי את עצמך בבית חולים
מתים
כן, אבל מאבדים מלא מסת שריר ונראים כמו חרא

את לא תתעלפי או תמותיזה חרטא, ואין דבר כזה מצב הישרדות נו די עם הבולשיט הזה! נמאס כבר
מצב הישרדות תגידי לילדים באפריקה שגוועים ומתים מרעב, אם היה מצב הישרדות אנשים לא היו מתים מרעב בכל העולם די עם הטמטום הזה
בטח שיש מצב הישרדות, המאמן כושר שלי + התזונאית שלי לימדו אותי על זה. ^
אני התעלפתי ממשהו קצת דומה פעם^ אז כן מתעלפים, עובדה.
היא לא תמות זה בטוח
אבל בטח שאפשר להתעלף ויש דבר כזה שנקרא מצב הישרדות
^^אין דבר כזה מצב הישרדות, המאמן כושר שלך והתזונאיות שלך מפגרים, זה בולשיט ומיתוס שלא נכון

אולי תתעלפי אם לא תשתי, לא מתעלפים כלכך מהר מכמה ימים בלי אוכל, בטח ובטח שלא מתים
לכי תדעי אם התעלפת מזה שלא היה אוכל או ממשהו אחר
בגלל זה אי אפשר להגיד שזה שהתעלפת בלי אוכל אומר שכולם יתעלפו בלי אוכל, ניסיון אישי לא אומר הרבה, בגלל זה במחקרים לוקחים מאה אנשים או יותר ולא איש אחד
^ כן מתעלפים ממצב כזה, כשלא מספקים מספיק אנרגיה לגוף הגוף נכשה יותר עייף וחלש ו90 אחוז מהאנשים יתעלפו או יחוו משהו דומה לזה, כמו סחרחורות חזקות וחולשה. אפילו עם שותים.
אבל לא מתים בכמה ימים זה בטוח.
^^ אז המאמן כושר שלי והתזונאית לא מבינים בתחום שלהם?
לא, יש לגוף מגוון מאגרים כמו הגליקוגן, השומן והשריר

אולי כאבי ראש, אבל לא עילפון
כמובן שלא מעודד אף אחד לעשות את זה
^^נכון מאוד, יש המון כאלו זה לא נדיר,
קח לדוגמה את דור אקשטיין, הוא ליצן אומר רק שטויות

יש כלכך הרבה תזונאיות פח מקופת חולים שמסתמכות רק על מיתוסים
כן ומי אתה שתקבע - ילד בן 15
ששני אנשים שעובדים בתחום מסוים לא באמת מבינים באותו תחום?
^^ תאמין לי, אפשר להתעלף מזה.
ויש הרבה אנשים שמתעלפים מזה, מוזמן ללכת לשאול רופא על אם זה אפשרי להתעלף אם לא אוכלים כמה ימים.
ורק אומרת מראש שכן, זה ממש אפשרי ומסוכן.
ממש לא מתים חמודים.
אני אישית לא אכלתי 9 ימים פעם אחת, בכוונה..
אם את שוקלת משקל תקין, יש לך שומן ככל הנראה פיזיולוגית תשרדי גם שבועיים בלי אוכל.
ב-3 ימים מתים אם לא שותים.. אם יש מים אתם תתפלאו כמה הגוף מחזיק.

יש בכך המון יתרונות בריאותיים, ואמנם מרזים תוך כדי, אבל הרזייה זה חד משמעית לא יתרון בזה - אבל משמינים אח''כ בטירוף. אחרי שהגוף במצב קטטוני (שורף שומן) הוא עושה הכל כדי לאגור שוב שומן למקרה והוא שוב פעם יהיה בצום.
כן, בנוסף למוות.
לא אל תעשי את זה!!!!זה אסור.זה לא טוב באמת זה רק יזיק עם את מנסה להרזות תאכלי בריא,תתאמני אל תרעיבי את עצמך בשום מצב!!!זה מסוכן
אנונימית
אל, זה לא כדאי לך וזה מסוכן
ממש לא!
זה יכול להגיע למצב של מוות!!
זה יכול להגיע למצב של מוות!
נתתי לך כמה טיפים אם את באמת רוצה לרדת במשקל,בהצלחה!!

2 ליטר מים ביום מפחיתים את הרעב.
מומלץ לאכול ירקות.
שיהיה במקרר הרבה אוכל בריא ופחות להסתכל על ממתקים וכאלה כי זה יכול לגרות...
אם בכל זאת תרצי משהו מתוק אני ממליצה על כדורי תמרים.

המתכון לכדורי התמרים:

חבילת תמרים מעוכים
כוס אגוזים טחונים/שבורים
2 כפות טחינה/חמאת בוטנים ללא סוכר
לערבב הכל,לעשות כדורים ולשמור בקופסא אטומה במקרר למתי שיתחשק!

יוצא טעים ברמות!!
בהצלחה!
elia1211 עזרת גם לי!! תודה