3 תשובות
זה בסדר
תיהי עם מי שבא לך אין לך מחוייבות לכלום בגיל הזה חח
זה בסדר, אבל אין מה לעשות יכול להיות שזה יקשה עלייך למצוא חבר ובכללי על ניהול אמיתי של זוגיות כי אינטימיות זה חלק מאוד אינטגרלי ממערכת יחסים זוגית.
אנונימית