17 תשובות
טוסי עם חברים
לא כדאי בכלל לטוס לבד לא משנה מה תישאלי חברה או משהו
ברור שאפשר להנוצ לבד בחו"ל אבל יכול להיות מסוכן תלוי בת כמה את ואיזו מדינה
אפשר להנות לבד זה הכי כיף תכלס
אם מפחיד לך או שאת לא רוצה לבד אז אמא או חברים
אם מפחיד לך או שאת לא רוצה לבד אז אמא או חברים
שואל השאלה:
אין לי חברים
אין לי חברים
אנונימית
פשוט תמצאי מדינה שבטוח בה לטייל לבד ותעשי שם כיף חיים.
שואל השאלה:
אני בת 18, לא אכפת לי איזו מדינה. מה עושים לבד בחו"ל?
אני בת 18, לא אכפת לי איזו מדינה. מה עושים לבד בחו"ל?
אנונימית
לא ממליץ ללכת לבד לדעתי החוויה זה עם אנשים, קודם תכירי חברים חדשים
לא כדאי לך לטוס לחול לבד
יכולים להיקלע לסיטואציות קצת מלחיצות בכל זאת את תיהי בארץ זרה
יכולים להיקלע לסיטואציות קצת מלחיצות בכל זאת את תיהי בארץ זרה
בואי איתי
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא אכיר חברין בשנה הקרובה בכלל, טני חייבת לטוס השנה. אני ממש רוצה
אני לא אכיר חברין בשנה הקרובה בכלל, טני חייבת לטוס השנה. אני ממש רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
בוא
בוא
אנונימית
בואי לפרטי
אנונימי
אפשר גם לטוס לבד מה זה כל ההנפצות האלה פה
תטוסי גם אני טס לבד עוד מעט
שואל השאלה:
יואו זאת שאלה ישנה וזה כל כך מצחיק שהזכרת לי אותה כי אני טסה שבוע הבא עם חברות שלי לחו"ל :)
יואו זאת שאלה ישנה וזה כל כך מצחיק שהזכרת לי אותה כי אני טסה שבוע הבא עם חברות שלי לחו"ל :)
אנונימית
חח תהני
באותו הנושא: