10 תשובות
אחלה שיר
השיר ממש סבבה לא יודעת למה כולם שונאים אותו
שואל השאלה:
כע דווקא שיר יפה
שמעתי אותו שעה ברצף
הקליפ יפה
אבל זה נורא נשמע כמו חיקוי זול
וגם הם פחות עשו כימיה בקליפ
חיקוי גרוע לבילי
אנונימית
ממ ככה ככה
נא
שיר נוראי לדעתי
לא שמעתי אותו אבל לפי השם והעובדה שזה שיר של שניהם זה בטח דפוק רצח