8 תשובות
אין לי חברים
לא
אנונימית דבריי איתיי
לא, החברות שלי גרות רחוק ממני וגם האזור שאני גרה בו ממש משעמם ואין איפה לטייל. אני בודדה ובדיכאון בגלל הסגר הזה.
אנונימית
אין לי חברים :)
אנונימית
כן
אנונימי
לא
החבר היחיד שלי גר שלוש שעות נסיעה ממני