4 תשובות
שואל השאלה:
דרך אגב את הדמות הזאת המצאתי לפני מלא מלא זמן (כיתה ה)
אנונימית
פשיי יש עתיד מאמי
שואל השאלה:
אממ תודה
זאת הדמות הכי טרגית שיש לי
אנונימית
נשמע מגניב ~ הייתי ממליצה ממש לשים דגש על הבעיות הנפשיות שלו כי ייצוג טוב והכל. אבל סך הכל הוא נשמע ממש מעניין^^