7 תשובות
קצת
בברכה, לחם פיט.
בברכה, לחם פיט.
קצת
נשמע מוזר כזה
נשמע מוזר כזה
שובניזם זה בכללי לא טוב, לא משנה אם את בחורה או בחור.
שוביניסטית זה מישהי שמורידה קבוצה מסויימץ של אנשים, תלוי מאוד איזו.
כן קצת אבל תלוי עד כמה
אני רוצה להבין על מה את מדברת, את יכולה להסביר יותר לעומק?
סקסיסטית כאילו? אם כן מוריד כי את לא מכבד את עצמך למה שבנים יכבדו אותך?
אנונימי
באותו הנושא: