4 תשובות
אומייגאד לא רק אני??
שאת ישנת וזה הזמן להתעורר
בוקר טוב
בוקר טוב
כלום רק חלןם
ווטפ גם לי זה קרה איזה פעמיים ובחלום הייתי בבית ספר יסודי שלי והברזתי והלכתי לכיוון אוטו כזה של אמא שלי(למרות שהיא לא הייתה שם) ואז התחלתי לנסוע וכל שנייה נתקעתי בדברים לאט כזה ופחדתי שמישהו יראה אוצי וגם קרו לי עוד כל מיני פעמים שפשוט נסעתי ופחדתי ששוטרים יבואו
באותו הנושא: