תשובה אחת
בס"ד
שלום רב
ישנו צו הרחבה בעניין זה. החל על כל העובדים במשק המחייב את המעביד להפריש לעובד בערך 6.% משכר העובד והעובד בערך 3.% משכרו מידי חודש הסכומים מדורגים כלומר משתנים מידי שנה לערך. ההפרשה לקופת הפנסיה והפיצויים מתחילים כעבור 6 חודשי עבודה. במידה והייתה לך קודם קופת פנסיה ממקום עבודה קודם אזי התשלום יחל לאחר 3 חודשי עבודה רטרואקטיבית לתחילת עבודתך. בערך אתה תשלם 3% והמעביד ישלם בערך 4% ס"ה 10%

ברכה והצלחה
באותו הנושא: