7 תשובות
כדי שלא ידעו מי זה?
כי הם יכולים (?)
כי זה אתר אנונימי?
כדי שבאמת יוכלו לפרוק דברים
שואל השאלה:
סתם על מי אני עובדת
כל השאלות שלי אני כותבת כאנונימית
סתם על מי אני עובדת
כל השאלות שלי אני כותבת כאנונימית
חלק בשביל באמת לדבר על דברים שעוברים עליהם כי כל דבר קטן שרושמים פה מגיע למשטרה
חלק לא רוצים שיתחילו להגיד להם, מהה את עושהה את רק בת 12 -בדיוק כמוני, וגם יש פה אנשים שיכולים לכתוב דברים מטרידים בפרטי.
יש בעיקרון עוד סיבות אבל אין לי כוח לפרט..
חלק לא רוצים שיתחילו להגיד להם, מהה את עושהה את רק בת 12 -בדיוק כמוני, וגם יש פה אנשים שיכולים לכתוב דברים מטרידים בפרטי.
יש בעיקרון עוד סיבות אבל אין לי כוח לפרט..
כדי שלא יכתבו לי בפרטי
שיתמודדו איתי פה בתגובות בלאט
שיתמודדו איתי פה בתגובות בלאט
אנונימית
באותו הנושא: