6 תשובות
אולי תשתי מים, או תקחי כדור?
שואל השאלה:
זה לא רק בחילה. אני עם חרדות, יש לי פחד מהקאות
זה לא רק בחילה. אני עם חרדות, יש לי פחד מהקאות
אנונימית
וואי מבינה אותך יש לי כבר כמה שנים חרדה מהקאות , תקשיבי, תקחי לידך קולה ותנסי להירגע, הבחילה כנראה בגלל הרחם וכל העניין של המחזור, אם את צריכה לדבר עם מישהו אני פה❤
בול בחילה מה קרה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה(: איך להירגע? זה לא עובר לי ואני מש לחוצה
תודה(: איך להירגע? זה לא עובר לי ואני מש לחוצה
אנונימית
הגיוני הכל טוב, תרגישי טוב!
באותו הנושא: