13 תשובות
אמריקה זה לא יבשת -_-
אולי אמריקה הצפונית
אפריקה זה עם הכי הרבה ארצות מדינות לא בטוח
ברור שהיא יבשת..
אולי אתה מכוון ארצות הברית היא לא יבשת..אמריקה היא ועוד איך יבשת
זה מתחלק לאמריקה הצפונית והדרומית, לא מתייחסים אליהם כיבשת אחת.
לאלאלא אמריקה היא יבשת ובתוכה יש את הצפונית והדרומית
-לא אני עשיתי את המינוסים אצלך-
אז למה פה מתייחסים להם כאל יבשות נפרדות?
לפי ויקיפדיה באפריקה יש הכי הרבה *מדינות*.
.
זה כמו שאני אגיד שאירופה אסיה ואפריקה זה בעצם יבשת אחת גדולה ושם יש הכי הרבה מדינות. בכל מקרה במקור שלך כתוב שנהוג לחלק אותה לשני *יבשות* צפונית והדרומית.
אפריקה נראה לי
אמריקה
אמריקה
אמריקה