11 תשובות
11
ממש נחמד
9
9
אני אומרת 69
וואו אהבתי 8
אם היית מציירת לב בצורה המקורית שלו (לב של בן אנוש) היה יכול להיות מסר ממש חזק.
אם היית מציירת לב בצורה המקורית שלו (לב של בן אנוש) היה יכול להיות מסר ממש חזק.
הוא רגיל לא נראה לי יש/אין מה לאהוב
אז כאילו 7
אז כאילו 7
אנונימית
9
8
אהבתי מאוד
רק ביקורת קטנה:
החור שהכדור עשה בכניסה ללב נראה כאילו הלב עשוי מזכוכית
והחור שהכדור עשה ביציאה מהלב נראה כמו בלון או משהו
לדעתי זה היה יותר יפה אם זה היה אחיד (כלומר אם שני החורים היו באותו סגנון)
אבל בכל מקרה ממש יפה
אני נותן 8
רק ביקורת קטנה:
החור שהכדור עשה בכניסה ללב נראה כאילו הלב עשוי מזכוכית
והחור שהכדור עשה ביציאה מהלב נראה כמו בלון או משהו
לדעתי זה היה יותר יפה אם זה היה אחיד (כלומר אם שני החורים היו באותו סגנון)
אבל בכל מקרה ממש יפה
אני נותן 8
אנונימי
ממש אהבתי, 8.5-9!
שואל השאלה:
תודה לכולם
ולכל מי שנתן ביקורת !
❤❤
תודה לכולם
ולכל מי שנתן ביקורת !
❤❤
באותו הנושא: