התחברות
הרשמה
איך מתקשרים למישהו בהאוס פארטי
24 בספטמבר 2020, 02:24
house party
3 תשובות
לוחצים על היי בצאט ועל הסימן של הטלפון
י
ילדה עצלנית
אם אתה לוחץ לחיצה ארוכה על השלום זה מחייג
א
אור עלי
מה זה האוס פרטיי
בארט *סימפ*סון חיח
באותו הנושא:
חלמתי שאני מוצצת למישהו שהכרתי בהאוס פארטי.
מה לעשות אם אני בשיחה בהאוס פארטי ואז נכנסת לאינסטרגרם מתנתקת השיחה בהאוס
איך פותחים שיחה עם זרים בהאוס פארטי?
עד כמה משתתפים אפשר בהאוס פארטי?
מי עוד ככה כל הלילה בהאוס פארטי?
מי שמבין בהאוס פארטי
אני הייתי היום בהאוס פארטי
שמתקשרים אלי בהאוס פארטי לפני שאני עונה רואים אותי?
בנים אם תהיו בשיחה בהאוס פארטי ויש ילדה שתמיד שתכנסו לשיחה היא תצא ישר מה תחשבו?
יש למישהו שהכרתי בהאוס פארטי יומולדת...
איך מצרפים אנשים בהאוס פארטי? אנשים שלא מכירים