10 תשובות
אבל אני 14 חחח אבל גם אם הייתי 16 זה סבבה
סורי אבל זה קצת משפיל להיות חברה של זייניקית..
אנונימית
חברות טובות שלי בנות 13 , זה לא קשור לגיל זה קשור לרמת בוגרות
13 זה כיתה ח
13 זה ז'
אנונימית
תביאו לי בן עשר בוגר וחמוד ואין לי בעיה
שואל השאלה:
אני בת 13 ואני בח
אני בת 13 ואני בח
אנונימית
כן
וכן אם הכוונה היא בקטע ידידותי
וכן אם הכוונה היא בקטע ידידותי
חחח אני בת 13 (עוד מעט 14 אבל עדיין) וכיתה ט
באותו הנושא: