10 תשובות
אם כבר לשאול שאלות מפגרות, למה לא לעשות את זה מצחיק?
שואל השאלה:
הא ואת חושבת שאת מצחיקה?
אנונימית
גם אם אני לא, לפחות אני לא מביך את עצמי
שואל השאלה:
גם אני לא לפחות לא יוצא לי להשפיל אחרים
אנונימית
תשאל את החצי השני שלך אולי הוא ידע מה לעשות
אנונימית
טוב אחי
טוב אחי
שואל השאלה:
לכי לפסיכיאטר...
אנונימית
רק שתדעי לפעם הבאה, שאלות כאלה כנראה ימחקו ויורידו לך נקודות אמינות כי זה שאלה ללא מהות.
אני לא בא במטרה להשפיל פשוט בחיאת אפשר יותר טוב מזה