5 תשובות
אני הורדתי 20 קילו השנה
והדבר שצריך לזכור הכי הרבה זה המטרה
איך את רוצה להיראות
למה את רוצה להיראות ככה בין אם את אוהבת מישהו או שסתם בא לך להיראות טוב
אני התחלתי מדוכא אבל חדור מטרה הרגשתי ששום דבר לא יכול לעצור אותי וכל מי שאמר לי ישמן זה רק חיזק אותי נתן תזכורת למה אני עושה דיאטה
בתור מישהו שעבר את זה זה באמת מדכא אבל את באמת צריכה לזכור את המטרה ללמוד לרסן את עצמך ולחשוב קדימה מה אחרי שאכלת את מה שאכלת
את לא יודעת איזה סיפוק זה נותן לראות אותך מצליח במה שאת כל כך מנסה
והדבר שצריך לזכור הכי הרבה זה המטרה
איך את רוצה להיראות
למה את רוצה להיראות ככה בין אם את אוהבת מישהו או שסתם בא לך להיראות טוב
אני התחלתי מדוכא אבל חדור מטרה הרגשתי ששום דבר לא יכול לעצור אותי וכל מי שאמר לי ישמן זה רק חיזק אותי נתן תזכורת למה אני עושה דיאטה
בתור מישהו שעבר את זה זה באמת מדכא אבל את באמת צריכה לזכור את המטרה ללמוד לרסן את עצמך ולחשוב קדימה מה אחרי שאכלת את מה שאכלת
את לא יודעת איזה סיפוק זה נותן לראות אותך מצליח במה שאת כל כך מנסה
אנונימי
שואל השאלה:
אני כן יודעת איך זה כי אני שנה שעברה הייתי 18 קילו יותר ממה שהייתי השנה ועכשיו מהקורונה עליתי 8 קילו
אני כן יודעת איך זה כי אני שנה שעברה הייתי 18 קילו יותר ממה שהייתי השנה ועכשיו מהקורונה עליתי 8 קילו
אנונימית
שואל השאלה:
ועוד רציתי לפני זה לרדת עוד 8 קילו
אז עכשיו יש לי 16 לרדת כאילו מה אני פשוט הדבר הכי מפגר בעולם
ועוד רציתי לפני זה לרדת עוד 8 קילו
אז עכשיו יש לי 16 לרדת כאילו מה אני פשוט הדבר הכי מפגר בעולם
אנונימית
לא משנה רק תזכרי איך את רוצה להראות תכווני לירח מקסימום תפגעי בכוכבים
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודעת שאני פשוט אחזור לאן שהייתי
לא אכלתי ועשיתי ספורט עוד וזהו עדיף להתעלף מלהראות ככה שנה עד שארד הכל
אני יודעת שאני פשוט אחזור לאן שהייתי
לא אכלתי ועשיתי ספורט עוד וזהו עדיף להתעלף מלהראות ככה שנה עד שארד הכל
אנונימית
באותו הנושא: