28 תשובות
למה יש לי תחושה שהאנונימי הזה יבוא לפה ויגיד כן
לי כן
אבל תלוי כמה, שפויה אין בעיה. כזו שחושבת שנשים חשובות מגברים יש בעיה
אבל תלוי כמה, שפויה אין בעיה. כזו שחושבת שנשים חשובות מגברים יש בעיה
יש לי בעיה עם להיות פמינאצית שזה דבר שונה לגמרי
כן ! הפמיניזם זה מחלה !! צריך להשמיד אותה מהעולם
אנונימי
ידעתי^
שואל השאלה:
פמיניזם זה לא לחשוב שנשים יותר טובות מגברים
אלא לפעול למען שיוויון מגדרי, לא שהבנות יותר טובות
פמיניזם זה לא לחשוב שנשים יותר טובות מגברים
אלא לפעול למען שיוויון מגדרי, לא שהבנות יותר טובות
אנונימית
אם בנות שחושבות שהן יותר טובות מבנים הן לא פמיניסטיות
אוקי אז שבנות יגלחו את הראש כשהן מתגייסות
אחי מה הקשר עכשיו^
כי זה שיוויון זכויות עם גברים לא?
לא זה לחקות בנים^
זה לא לחקות גברים זה שיוויון זכויות עם גברים כי לגברים אין זכות להשאיר את השיער ולנשים כן אז אם באמת הן רוצות שיוויון זכויות עם גברים הן יצטרכו להתמודד עם זה
קיצר ככה מגלחים לבנים את הראש היום כי פעם היה רק גברים שצבא והיו מגלחים כדי שלא יהיו כינים וזה ומאז זה נשמר ככה זהו . אם אתה רוצה לצאת אם בחורה מגולחת לך על זה מה אתה רוצה מאיתנו
אז אתה בעצם לא רוצה שוויון זכויות או מה
שואל השאלה:
א- לגלח את הראש זה לא זכות
ב- לנשים יש הנחיות שונות בצבא שלגברים אין
ג- יש נשים עם שיער קצר/קצוץ ויש גברים עם שיער ארוך, אל תקשר בין מראה למגדר
א- לגלח את הראש זה לא זכות
ב- לנשים יש הנחיות שונות בצבא שלגברים אין
ג- יש נשים עם שיער קצר/קצוץ ויש גברים עם שיער ארוך, אל תקשר בין מראה למגדר
אנונימית
אני לא רוצה כלום ואין לי דעה בזה אני רק מבהיר פה משהו אמיתי
טוב אמרת ועכשיו לך
ב- לנשים יש הנחיות שונות בצבא אוקי אז הצבא לא פמניסטי בכלל ולא ראיתי מישהו שמתלונן על זה
טוב שתוק כבר
שואל השאלה:
יש המון שמתלוננים על זה
מצד שני מעדיפים שהצבא ישיג תוצאות טובות מאשר להתאים את הרמה לכולם
יש המון שמתלוננים על זה
מצד שני מעדיפים שהצבא ישיג תוצאות טובות מאשר להתאים את הרמה לכולם
אנונימית
loli מה אני אעשה שזה נכון ואין לך איך לסתור אותי חוץ מזה שאתה אומר לי שתוק כבר
אז בשביל להשיג תוצאות טובות צריך לחלק בין המגדרים ולא לתת להם שיוויון זכויות, מעניין...
כי אתה חופר פמיניזם זה לא עכשיו שכל הבנים והבנות יהיו דומים גם במראה זה שיפסיקו להתייחס לנשים כפחות לא שהם יגלחו את הראש עכשיו
קלירלי אין לך שום מושג מה אמרתי למעלה
קיצר בוא לא נריב עכשיו ושתינו נסתום כי אתה תמשיך לחפור
i rest my case [:
אין לי בעיה עם פמיניסטיות יש לי בעיה עם פמינאציות סליחה על הביטוי אני מגדיר את עצמי כפמיניסט כי אני בעד שוויון מגדרי לא בעד העלאת זכויות נשים ספציפית
כן זה מגעיל גברים
אנונימי
באותו הנושא: