4 תשובות
מסכימה
את צודקת
אני מניחה שזה עניין של אגו/תחרויות.
שואל השאלה:
אוף שנאת חינם זה כל כך נוראי.. הלוואי אנשים ינסו קצת להבין את האנשים ולדעת שצריך לכבד כל בן אדם
אוף שנאת חינם זה כל כך נוראי.. הלוואי אנשים ינסו קצת להבין את האנשים ולדעת שצריך לכבד כל בן אדם
אנונימית
באותו הנושא: