5 תשובות
הייתי הולכת לישון בכל זאת.
עדיף לך לחזור לישון
הייתי רציני, אין טעם לישון
שואל השאלה:
נו די אפשר תשובה רצינית
אנונימית
אין טעם לישון כשאושיית סטיפס מחוברת לכאן ועונה תשובות.